اخبار, بلاگ

گرامیداشت 11 سال تلاش دنای با عطر رویاهای کودکانه

گرامیداشت 11 سال تلاش مستمر با پیوند به مسئولیت اجتماعی

 

در آستانه‌ی یازدهمین سالگرد تاسیس شرکت مهرمینا الکترونیک، دنای، بر آن شدیم تا این مناسبت را، مانند هر سال، جشن بگیریم، اما امسال با رویکردی متفاوت.

تولد برند دنای با شعار حس کیفیت برتر

شرکت مهرمینا الکترونیک، با برند دنای، در سال 1391، با شعار حس کیفیت برتر، پا به عرصه‌ی تولید لوازم صوتی و تصویری گذاشت. ابتدا فعالیت خود را با مونتاژ و تولید گیرنده‌ی دیجیتال آغاز کرد و ظرف دوسال، فعالیت خود را با افزودن واحدهای تزریق پلاستیک و مونتاژ قطعات SMD و DIP گسترش داد.

گسترش حوزه‌ی فعالیت و شروع تولید اسپیکر خانگی

از آنجا که در دورهمی‌ها و جشنهای خانوادگی، باند خانگی قوی موردنیاز است، دنای، تولید اسپیکرهای پرقدرت خانگی را آغاز کرد. ترکیب فناوری روز و طراحی جذاب، محصولی باکیفیت را در اختیار مشتریان قرار داد.

ورودی جسورانه و پرقدرت به بازار تلویزیون

تلویزیون هوشمند دنای

پس از تجربیات موفق در عرصه‌های ذکرشده، سال 1398، سال تولید محصولی تازه از دنای بود. تلویزیونهای دنای، با فناوری روز خود و تصویری آینه‌ای، جلوه‌ی تازه‌ای به بازار این محصول دادند.

از آنجایی که رضایت مشتریان، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی دنای بوده است، سعی بر این بوده که در تنگنای اقتصادی کنونی، قیمت نهایی محصول، در عین حفظ کیفیت، مقرون به صرفه باشد. به همین جهت، علاوه بر ویژگیهای فنی مناسب و ظاهر چشمگیر محصولات، از مزایای قابل توجه دنای می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

قدم بزرگ بعدی، تولید ضبط خودرو

در سال 1401، وقتی ده سال از تولد دنای گذشته بود، محصولی جدید، روانه‌ی بازار شد. لذت گوش کردن به موسیقی و رادیو در حین رانندگی، بر کسی پوشیده نیست. به همین خاطر، خط تولید پخش خودرو راه‌اندازی و چهار مدل ضبط خودرو، به بازار عرضه شد.

دو مدل از این پخش خودروها با پنل ثابت و دو مدل دیگر، با پنل جدا ارائه شده‌اند، با هر مدل خودرویی سازگارند و امکانات فنی آنها، تمامی نیازهای کاربر را از جهت گوش کردن به موسیقی، برطرف می‌کنند.

 

کمپین آغاز یک رویا

جشن سالگرد تاسیس دنای، هرسال، درون مجموعه برگزار می‌شد. امسال، قصد داریم، هزینه‌‎های رایج برای این مراسم را، با مسئولیت اجتماعی خود گره بزنیم و قدمی، هر چند کوچک، برداریم برای تحقق رویاهایی ساده اما پرمعنا.

به همین دلیل، با درنظر گرفتن عدد 11، به صورت نمادین، دو عرصه آموزش و محیط زیست برای این امر در نظر گرفته شد تا در سه شیوه اجرایی می‌شود.

  • کاشت 11 اصله نهال با هدف آغاز رویای سرزمینی سبز و زیبا.
  • پرداخت هزینه‌ی 11 دوره‌ی آموزشی برای 11 نفر از دختران تحت پوشش موسسه مهر طه
  • تهیه 11 بسته‌ی کامل لوازم‌التحریر برای 11 نفر  از دختران تحت پوشش موسسه مهر طه

برای اجرای هرچه بهتر این کمپین، از شما یاران همیشگی دعوت می‌کنیم در این کمپین ما را همراهی کنید؛ جزئیات این کمپین در صفحه اینستاگرام دنای، منتشر شده است.

برای مشاهده‌ی محصولات مختلف دنای، به سایت دنای مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *