اخبار, بلاگ, مقالات

بهترین تولید کننده اسپیکر خانگی در ایران

اسپیکرهای خانگی

اسپیکرهای خانگی از جمله تجهیزاتی هستند که در بهبود کیفیت صدای خروجی از تلویزیون، رادیو، موسیقی و فیلم ها در خانه ما موثر هستند. مصرف کنندگان همواره به دنبال انتخاب یک تولید کننده اسپیکر خانگی در جهت رفع نیازهایشان هستند.

تولید کننده‌های اسپیکر ایرانی در سال‌های اخیر به دلیل توجه بیشتر به صنعت صوتی و نیز رشد صنعت الکترونیک در ایران، رشد قابل توجهی را تجربه کرده‌اند. این تولید کنندگان با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی‌های نوین، اسپیکرهای با کیفیت و عملکرد بالا را تولید کرده‌اند.

یکی از شرکت‌های برجسته در این زمینه، شرکت مهرمینا الکترونیک با برند دنای است. این شرکت که در سال 1391 با شعار حس کیفیت برتر تاسیس شده است، در طی این سال‌ها توانسته است با تولید محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خود جایگاهی قابل توجه در بازار کسب کند.

اسپیکرهای دنای به دلیل طراحی زیبا، صدایی واضح و قدرت تحمل بالا، مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. همچنین این شرکت با تمرکز بر دستیابی به صدایی با کیفیت بالا و با استفاده از تکنولوژی‌های بروز، اسپیکرهایی را تولید می‌کند که طبق نظرات مصرف‌کنندگان، عملکرد بسیار خوبی دارند. دنای با داشتن نمایندگی‌ها در سراسر کشور، در دسترسی آسان برای خریداران قرار دارد.

مدلهای محبوب و پرفروش اسپیکر خانگی دنای

جوانترین مدل اسپیکرهای خانگی دنای، دیجی5 است. این اسپیکر دیجی دار 3 ساب 10 دنای مدل DE-WB3010DJ5  دارای 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ، دو عدد توییتر 1 اینچ است. قدرت صدای این اسپیکر  240 وات است.

ساب ووفر این اسپیکر از نوع اکتیو بوده و دارای آمپلی فایر داخلی است که صدا را تقویت و باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود. این مدل قادر به پخش فایل‌های صوتی MP3 است و بلوتوث دار است.

از ویژگی های متمایز و اصلی این اسپیکر علاوه بر قدرت صدا می توان به رقص نور متنوع و قابل تنظیم ۸ حالتی و رینگی اشاره کرد.

اسپیکر دیجی ۵ دارای رقص نور سقفی (WALL LIGHT , ROOF LIGHT) است که به دورهمی ها و سرگرمی های شما شور و شوق مضاعف هدیه می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *