قوانین و مقررات سایت

آدرس وب سایت ما: https://denakala.com

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه دنا کالا از آنجا که ثبت هرگونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می‌گردد، تقاضا می‌شود آن را به دقت مطالعه فرمائید:

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‌های فروشگاه اینترنتی دناکالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی دناکالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می‌شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت، به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود، که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی دنا کالا اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی دناکالا استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی دناکالا ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‌ها باشد، شما موافقت می‌کنید که فروشگاه اینترنتی دناکالا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی https://denakala.com/ است. ما با روش‌های دیگری مانند ارسال نامه از طرف آدرس‌های رسمی و تایید شده در سایت و شماره‌های مندرج در سایت، درصورت لزوم با شما تماس می‌گیریم. وب سایت دناکالا هیچگونه سایت فروشگاهی با آدرسی غیر از https://denakala.com/ جهت فروش ندارد. کاربران جهت برقراری ارتباط، می‌توانند از آدرس‌های ذکر شده در بخش ارتباط با ما، شماره‌های تماس مندرج در سایت و یا پشتیبانی آنلاین استفاده کنند.

روش‌های پرداخت

پرداخت وجه کالای خریداری شده فقط از طریق درگاه بانک ملت امکان پذیر است و انواع دیگر پرداخت اعم از پرداخت در محل و یا کارت به کارت و … امکان پذیر نمی‌باشد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

فروشگاه دناکالا در کلیه روزهای کاری به استثنای روز جمعه و تعطیلات رسمی در ایران، آماده فروش می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی دنا کالا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش را می‌دهد ولیکن از ساعت 9 صبح الی 20  روزهای کاری، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات می‌باشد.

کلیه سفارش‌های ثبت شده در پایگاه اطلاعاتی فروشگاه اینترنتی دناکالا به وسیله مدیر سیستم رسید شده، کالا در صف ارسال قرار می‌گیرد و در صورت امکان در همان روز ارسال خواهد شد.

کاربران باید قبل از سفارش مشخصات فنی محصول مورد نظر را به دقت مطالعه نمایند تا خرید آگاهانه‌ای داشته باشند و باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، جهت تکمیل اطلاعات، از طریق شماره تماسی که در فرم سفارش ثبت کرده‌اید، تماس گرفته خواهد شد و در صورت امتناع از ارائه اطلاعات صحیح، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت خواهد گردید.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل مالیات و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که به ارزش کالا اضافه خواهد شد هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

دنا کالا همواره تلاش خود را می‌کند تا کلیه سفارش‌ها در نهایت صحت و سلامت به دست مشتریان خود برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه محصولات، تحویل به تیپاکس و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دنا کالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران خواهد کرد.

آسیب‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به واحد مشتریان دناکالا از طریق واتساپ به شماره 09020510286 و یا ایمیل [email protected] اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به این واحد ارسال شود.

مکان و زمان تحویل کالا، توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی دنا کالا ثبت شده و فروشگاه اینترنتی دنا کالا به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست‌های معین ارسال کالا(از جمله هزینه‌های مربوطه) سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، اگر سفارش برای شهر تهران باشد به فروشگاه برگشت داده خواهد شد و اگر سفارش برای شهرستان باشد به مرکز تیپاکس در آن شهر برگشت داده خواهد شد و مسئولیت پیگیری جهت دریافت و حمل مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.

در صورتی که دناکالا به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچ گونه هزینه‌ای سفارش را فسخ نماید.

سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت فیزیکی کالا ابراز می‌نماید.

طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق ایمیل یا تماس و یا پیغام گذاشتن در واتساپ ([email protected]) ، اطلاعات کامل فرد تحویل گیرنده از جمله نام و نام خانوادگی و کد ملی را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

مدت زمان تحویل کالا در شهر تهران حداکثر تا 3 روز کاری و برای شهرستان 5 تا 10 روز کاری می‌باشد.

شرایط برگشت کالا

چنانچه کالای خریداری شده دارای نقص فنی باشد، مشتری موظف است طی مدت 24 ساعت به مرکز ارتباط با مشتریان اطلاع دهد. هزینه برگشت و تعویض کالا و ارسال مجدد آن به عهده فروشگاه دناکالا خواهد بود.

فروشگاه دنا کالا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده نهایت دقت و تلاش خود را می‌نماید. با وجود این در صورت هرگونه اشتباه از طرف گروه دناکالا و عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش مشتری، مشتری موظف است در هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته‌بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را به کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نموده و ظرف 24 ساعت از طریق پیام در واتس اپ و یا ایمیل به مرکز ارتباط مشتریان به شماره 09020510286 و ایمیل [email protected] اعلام نماید. در صورت اثبات ارسال اشتباه و عدم انطباق کالا، هزینه برگشت و ارسال مجدد کالا به عهده فروشگاه دناکالا می‌باشد.

در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته‌بندی اولیه خارج نماید و کالای برگشتی در شرایط اولیه خود، توسط دناکالا دریافت نشود، کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می‌شود و تعهدی جهت تعویض برای فروشگاه دناکالا وجود نخواهد داشت.

در صورت عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش، مشتری باید در مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از طریق ایمیل و تماس و پیام به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه به شماره 09020510286 و ایمیل [email protected] اطلاع دهد تا مشکل فورا بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه‌ای مجددا برای شما ارسال شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.

راهنمایی و مشاوره برای خرید

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات، نحوه سفارش، تعیین سایز و موارد دیگر، فروشگاه اینترنتی دنا کالا راه‌های ارتباطی متفاوتی را فراهم آورده است. شما می‌توانید از طریق شماره تماس 02166722053 و یا شماره 09025382006 و چت آنلاین سایت در ساعات کاری سؤالات خود را مطرح نمایید.

امکان بحث و تبادل نظر در سایت

در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدیدکننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر، جدا خودداری نمایند، در غیر اینصورت کلیه مسئولیت و عواقب آن بر عهده ایشان می‌باشد.

فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می‌باشد.

در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم، وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

توجه داشته باشید مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به هیچ وجه در نظرات ثبت نکنید، همچنین از بازنشر اطلاعات غیر مطمئن در باره محصولات جدا خودداری نمایید.

اختیارات فروشگاه

فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می‌داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست‌ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.