اخبار, بلاگ

کمپین «آوای پاییزی دنای» آغاز شد!

کمپین «آوای پاییزی» چیست؟

فصلها می‌گردند، ماهها می‌چرخند و روزها می‌آیند. ما هم با دقایق، در گردشیم. در ماه اول تابستان، به مناسبت تولد 11 سالگی خود، کمپین «آغاز یک رویا» را برگزار کردیم. حالا در ماه سوم تابستان هستیم و می‌خواهیم با یک کمپین جدید، تابستان را بدرقه ‌کنیم و به استقبال پاییز برویم. چطور؟

 

اطلاعات بیشتر

نام کمپین این ماه، «آوای پاییزی» است. از 11 شهریور تا 11 مهر 1402، هرکس که از محصولات خانگی دنای، یعنی اسپیکر یا تلویزیون، خریداری کند و شماره سریال محصول را در سامانه‌ی گارانتی ثبت و فعال کند، نامش وارد لیست قرعه‌کشی می‌شود. جایزه‌ی این قرعه‌کشی، یک دستگاه تلویزیون هوشمند 50 اینچ و یک اسپیکر خانگی دیجی‌دار است.

 

در هفته‌ی سوم مهرماه، به صورت آنلاین در صفحه‌ی اینستاگرام دنای، قرعه‌کشی می‌کنیم و نام دونفر به عنوان برنده اعلام می‌شود. این دو برنده، هرکدام که تلویزیون خریده باشد برنده‌ی اسپیکر خانگی دیجی‌دار و اگر اسپیکر خانگی خریده باشد، برنده‌ی یک دستگاه تلویزیون هوشمند 50 اینچ می‌شود.

آوای پاییزی دنای

آوای پاییزی دنای

نحوه ثبت گارانتی

وقتی محصولی را از دنای می‌خرید، روی کارت گارانتی داخل جعبه، یک شماره سریال نوشته شده است. زیر این شماره سریال، رمز عبور نیز نوشته شده است. برای ثبت و فعال سازی گارانتی، وارد لینک ثبت گارانتی می‌شوید.

در صفحه‌ی اصلی پنل، شماره سریال محصول را به عنوان نام کاربری و رمز عبور درج شده در کارت را، در قسمت رمز عبور وارد می‌کنید. پس از ورود به صفحه‌ی اول پنل، اطلاعاتی در مورد محصول و خرید خواسته شده است. اطلاعات خواسته شده را وارد به طور کامل وارد می‌کنید. پس از ثبت، گارانتی فعال شده و نام شما به طور خودکار در لیست قرعه‌کشی وارد می‌شود.

آوای پاییز با دنای خوشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *