سیاست های حفظ حریم خصوصی

فروشگاه اینترنتی دناکالا به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند. فروشگاه اینترنتی دناکالا متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. سایت دنا کالا فهرست مشتریان یا اعضای خود را به اشخاص ثالث نمی‌فروشد.

دنا کالا با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وبسایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های دناکالا قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، دناکالا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و دناکالا تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد دنا کالا برای اعضای وب سایت ایمیل ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه را لغو نمایند.

اطلاعات و مشخصات فنی کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی دنا کالا طبق مشخصات فنی ارائه شده واحد مهندسی محصولات، با هدف افزایش آگاهی و اطلاع کاربران سایت و انتخاب آگاهانه محصولات ارائه شده است. مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی دناکالا مانند لوگو، علائم تجاری، متن توضیحات، گرافیک، تصاویر، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی دناکالا، جزئی از اموال این فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شود.

این محتویات‌، صرفا برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است. هرگونه استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در این سایت بدون کسب مجوز، پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی‌تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از محتویات سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. برای این مجوز لطفا درخواست کتبی خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

تلفن تماس: 02166722053

واتساپ: 09025382006

پیام کوتاه: 30007650003025

آدرس فروشگاه مرکزی:
استان تهران ، شهر تهران ، خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، پاساژ مستوفی زاده، طبقه همکف