بلاگ, مقالات

همه چیز در مورد فروش اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی دنای

فروش اقساطی تلویزیون

فروش اقساطی تلویزیون و دیگر کالاها، بهترین روش در شرایط تورمی

خرید اقساطی تلویزیون یکی از بهترین روش هایِ خرید در شرایط تورمی است. در شرایط تورمی قیمت کالاها گاهی حتی روزانه تغییر پیدا می کنند و به سرعت قیمت اجناس بالا می روند در این شرایط یکی از شیوه هایی که می تواند باعث رونق بازار به خصوص لوازم خانگی و مخصوصا تلویزیون گردد فروش اقساطی تلویزیون است.

در این روش خریداران با مراجعه به فروشگاه ها یا سایت های آنلاین و ارسال مدارک جهت اعتبار سنجی، تلویزیون مورد نظر خود را با قیمت روز خریداری می کنند بدون آنکه دیگر نگران افزایش قیمت تلویزیون یا کاهش قدرت خرید خود شوند چون با خرید اقساطی تلویزیون، مبلغ آن را به صورت اقساطی و خورد خورد و همچنین به قیمت توافق شده پرداخت می کنند.

مزیت خرید اقساطی تلویزیون برای خریداران و فروشندگان

این شیوه خرید و فروش اقساطی تلویزیون و دیگر کالاها و لوازم خانگی دو تا مزیت بزرگ هم برای خریداران و هم برای فروشندگان دارد خریدارن با خرید اقساطی تلویزیون دیگر نگران افزایش قیمت و یا موارد دیگر نمی شوند و نیاز خود را مرتفع می کنند و در سمت فروشندگان نیز  فروش اقساطی تلویزیون باعث رونق بازار و رشد اقتصادی می شود و بازار را از حالت رکود خارج می شود.

طرح فروش اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی دنای

مجموعه دنای نیز در راستای حمایت از مخاطبان خو و کمک به خرید آسان و به موقع آنها طرح فروش اقساطی تلویزیون و اسپیکر را از اول آبان ماه راه انداخته که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده است.

محصولات ارائه شده دنای در طرح فروش اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی

در این طرح دو گروه کالایی یعنی تلویزیون شامل سایزهای 43، 50 و 55 اینچ و اسپیکرهای خانگی در سه سایز 3010، 3080 و 3065 در مدل های مختلف کلاسیک، چراغ دار و رقص نوردار حضور دارند.

شرایط خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر دنای

سقف خرید هر شخص در طرح فروش اقساطی تلویزیون دنای مبلغ 20 میلیون تومان می باشد که افراد با پرداخت 20 درصد پیش پرداخت به صورت نقد می توانند کالای دلخواه خود را تحویل بگیرند و مابقی مبلغ را در 10 قسط مساوی با ارائه چک بنفش صیادی پرداخت نمایند.

نحوه اقدام برای خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی

علاقمندان برند دنای می توانند به مراجعه به سایت این شرکت و با یکی از روش های زیر جهت خرید اقساطی تلویزیون، اسپیکر خانگی یا هر دو اقدام کنند:

  1. پر کردن فرم طرح فروش اقساطی تلویزیون دنای: بعد از پر کردن فرم کارشناسان مجموعه جهت هماهنگی و دریافت مدارک و همچنین فرایند اعتبار سنجی ارتباط می گیرند.
  2. پیام در واتس اپ: علاوه بر پر کردن فرم شما می توانید به صورت مستقیم در واتس اپ به مشاوران مجموعه جهت خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی پیام دهید و هماهنگی ها را انجام دهید
  3. تماس مستقیم با شرکت: اگر شما نیاز به راهنمایی در مورد انتخاب محصول یا سوال در مورد فرایند دارید می توانید به صورت مستقیم با تلفن شرکت تماس گرفته و درخواست خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *