بلاگ, مقالات

خرید اقساطی اسپیکر خانگی دنای

خرید اقساطی اسپیکر خانگی

شرایط خرید اقساطی سینمای خانگی دنای

اسپیکر خانگی یا سینمای خانگی دیگر از لوازم ضروری همه ی خانه هاست. با داشتن یک اسپیکر شیک و حرفه ای شما در خانه تان هم صدای باکیفیت دارید و هم دیزاین و زیبایی خانه تان رو دو چندان می کنید.

دیگر تاثیر گوش دادن به موسیقی با کیفیت صدای خوب بر کسی پوشیده نیست همه می دانند موسقی با کیفیت تاثیر خیلی زیادی بر سلامتی روح و روان انسان ها دارد تا جایی که بعضی ها می گن موسیقی هدیه ای از مادر طبیعت است خیلی وقت ها شنیدین آواز دلنشین و طبیعی یک پرنده در طبیعت حس خوب را به انسان ها هدیه می کند.

فروش اقساطی اسپیکر خانگی
فروش اقساطی اسپیکر خانگی

پس داشتن یک اسپیکر خانگی خوب که دارای صدای با کیفیت و طبیعی است از ضروریات زندگی روزمره همه ی انسان ها است.

شرکت دنای برترین تولید کننده لوازم صوتی و تصویری مانند تلویزیون، گیرنده های دیجیتال و اسپیکرهای خانگی با کیفیت بالاست که مسیر شما برای خرید اسپیکر خانگی یا خرید سینما خانگی را تسهیل می کند.

اسپیکرهای خانگی مجموعه دنای دارای تنوع گسترده است که شما با توجه به فضای خانه و نیاز خود می توانید هر کدام از آنها را انتخاب نمایید.

اسپیکر خانگی
اسپیکر خانگی

خرید اقساطی سیستم صوتی خانگی

برای خرید اسپیکر خانگی یا سیستم صوتی خانگی دو روش وجود دارد: آنلاین و حضوری

آنلاین: شما می توانید با مراجعه به سایت دناکالا، محصول مورد نظر خود را انتخاب و به صورت آنلاین خریداری نموده و درب منزل تحویل گیرید.

حضوری: یا اینکه شما می توانید با مراجعه به شوروم و مغازه این شرکت در خیابان جمهوری، پاساژ مستوفی، آخر پاساژ یعنی فروشگاه دنای محصولات مختلف را بررسی و تست نمایید و هر کدام دلخواه تان بود خریداری کنید.

همه ی ما در شرایط اقتصادی نسبتا نامطلوب زندگی می کنیم و این را مجموعه دنای به خوبی درک کرده است که خیلی از مخاطبین شاید توان خرید نقدی اسپیکرهای خانگی را نداشته باشند ولی علاقه زیادی به داشتن این محصول در خانه شان را داشته باشند. مجموعه دنای برای کمک به مشتریان شایسته خود طرح خرید اقساطی اسپیکر را راه اندازی کرده است که شما تنها با پرداخت 20 درصد مبلغ می توانید صاحب اسپیکر دلخواه تان باشید و مابقی مبلغ را به صورت قسطی در 12 ماه پرداخت نمایید.

خرید اقساطی اسپیکر خانگی
خرید اقساطی اسپیکر خانگی

 

مدارک مورد نیاز که باید تصویر آن در بخش های مربوطه بارگذاری گردد .

1. تصویر برگ چک صیادی (بنفش)
2. تصویر پشت و رو کارت ملی
3. تصویر صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
4. تصویر فرم و گواهی ثبت نام در سامانه ثنا
5. تصویر آخرین فیش حقوقی (کارمندان رسمی و پیمانی شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی)
6. تصویر جواز کسب معتبر (فقط برای کسبه)
7. تصویر اصل سند ملکی (در صورت عدم ارائه مدارک مندرج در آیتم 5 و 6)

* ارسال محصولات فقط برای استان تهران انجام میپذیرد.

طرح های تسهیلاتی حس برتر

ردیف نام طرح سقف اعتبار مبلغ پیش پردخت تعداد اقساط درصد کارمزد ماهیانه
1 طرح زاگرس 100.000.000 ریال 20% 1 الی 24 1.25%
2 طرح سبلان 150.000.000 ریال 20% 1 الی 24 1.25%
3 طرح دماوند 250.000.000 ریال 20% 1 الی 24 1.25%
خرید اقساطی تلویزیون
اسپیکر خانگی
اسپیکر خانگی

نحوه اقدام برای خرید اقساطی اسپیکر خانگی

علاقمندان برند دنای می توانند با مراجعه به سایت این شرکت و با یکی از روش های زیر جهت خرید اقساطی تلویزیون، اسپیکر خانگی یا هر دو اقدام کنند:

  1. پر کردن فرم طرح خرید اقساطی اسپیکر خانگی دنای: بعد از پر کردن فرم کارشناسان مجموعه جهت هماهنگی و دریافت مدارک و همچنین فرایند اعتبار سنجی ارتباط می گیرند.
  2. پیام در واتس اپ: علاوه بر پر کردن فرم شما می توانید به صورت مستقیم در واتس اپ به مشاوران مجموعه جهت خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی پیام دهید و هماهنگی های لازم را انجام دهید
  3. تماس مستقیم با شرکت: اگر شما نیاز به راهنمایی در مورد انتخاب محصول یا سوال در مورد فرایند دارید می توانید به صورت مستقیم با تلفن شرکت تماس گرفته و درخواست خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی خود را ثبت کنید.

ثبت نام جهت خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی دنای

 

خرید اقساطی تلویزیون
خرید اقساطی تلویزیون

شماره تماس کارشناس فروش اقساطی اسپیکر خانگی:

تلفن: 02166722053

واتساپ: 09025382006

طرح خرید اقساطی باند خانگی دنای

طرح فروش اقساطی باند خانگی بدون پیش پرداخت ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی

آیا برای خرید اسپیکر خانگی پیش پرداخت لازم است؟

در طرحهای مختلفی که تولیدکنندگان و عرضه کنندگان اسپیکر خانگی برای فروش محصولات خود می‌گذارند، برخی از آنها، درصدی پیش پرداخت می‌گیرند و برخی، مانند طرح دنای برای بازنشستگان تامین اجتماعی، بدون هیچ پیش پرداختی می‌توان انواع مدلهای اسپیکرخانگی دنای را تهیه کرد.

کدام برند برای فروش قسطی اسپیکر بهره‌ ی کمتری می‌گیرد؟

اکثر فروشندگان، در فروش اقساطی، بهره‌های بالایی دریافت می‌کنند؛ اما در طرحهای فروش اقساطی، دنای در راستای حمایت از مصرف کنندگان و برای رفاه حال آنها، کمترین بهره را دریافت می‌کند.

اسپیکر قسطی از کجا بخریم؟

تولیدکنندگان داخلی اسپیکر، با توجه به سیاستهای فروش خود، اقدام به فروش قسطی اسپیکر می‌کنند. یکی از این تولیدکنندگان که در بازار، نام شناخته شده‌ای هم هست، دنای، برای رفاه حال هم میهنان، به دو گونه‌ی متفاوت، طرح فروش قسطی محصولات خود را پیاده نموده است. برای اطلاع از این طرحها می‌توانید به سایت دناکالا سر بزنید.

سیستم صوتی اقساطی با شرایط خوب از کجا بخرم؟

با کمی جستجو در اینترنت می‌توان با انواع فروشگاههایی که به صورت قسطی اقدام به فروش سیستم صوتی و اسپیکر خانگی می‌کنند، آشنا شد. دنای، در میان این طرحها، نامی است که هم کیفیت آن تضمین شده است، هم می‌توان با شرایطی مناسب و حتی بدون ضامن، از آنها سیستم صوتی خرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *