بلاگ, دسته‌بندی نشده, مقالات

روش های خرید اقساطی تلویزیون از اتکا

خرید اقساطی تلویزیون از اتکا

به طور کلی خرید نقدی کالاهایی مثل تلویزون با توجه به شرایط اقتصادی کشور مشکل است برای همین خرید اقساطی تلویزیون می تواند فرصت خوبی برای کسایی که دنبال خرید تلویزیون هستند باشد.

همه ای ما با مزایای خرید اقساطی تلویزیون و دیگر وسایل خانه واقف هستیم اینکه با خرید اقساطی تلویزیون می توانیم خیلی سریعتر و زودتر از برنامه ریزی مان صاحب محصول دلخواه مان شویم و پول آن را بعدا و به صورت اقساطی پرداخت کنیم بدون اینکه احساس نگرانی در موردن نحوه جور کردن پول در شرایط بد اقتصادی داشته باشیم.

خرید اقساطس تلویزیون
خرید اقساطس تلویزیون

بهترین مرکز برای خرید اقساطی تلویزیون برای دارندگان کارت حکمت

یکی از ارگان های معروف در امر خرید اقساطی تلویزیون مجموعه اتکا است که همه ی دارنده گان کارت حکمت می توانند بدون ضامن تا سقف اعتبار کارت خود از این مجموعه به صورت اقساطی خرید کنند.

در واقع اتکا مخفف «اداره تدارکات کارمندان ارتش» است همانطور که از نام آن پیدا است سازمانی برای خدمت رسانی برای نیروهای ارتش است که خدمات مختلفی را برای آن ها ارائه می دهد.

در فروشگاه های اتکا مشتریان می توانند تمام اقلام مورد نیاز خود از خوراک و پوشاک تا لوازم خانگی را خریداری کنند. در فروشگاه های اتکا کاربران می توانند با استفاده از کارت حکمت خرید اقساطی انجام دهند.

به بیان دیگر اتکا یکی از فروشگاه های زنجیره ای است که تقریبا تمامی اقلام مورد نیاز افراد را عرضه می نماید. یکی کالاهایی که از این فروشگاه می توانید به صورت نقد یا اقساطی خرید نمایید تلویزیون است.

فروش اقساطی تلویزیون
فروش اقساطی تلویزیون

روش های خرید اقساطی تلویزیون از اتکا

دو روش اصلی برای خرید اقساطی تلویزیون از اتکا وجود دارد.

مراجعه حضوری به شعبات اتکا و یا فروشگاه های تحت قرارداد با سازمان اتکا

با توجه به گستردگی و تعداد زیاد فروشگاه های اتکا در کل کشور شما می توانید برای خرید اقساطی تلویزیون به هر کدام از شعب نزدیک منزل یا محل کارتان مراجعه کرده و خرید اقساطی تلویزیون از اتکا داشته باشید.

فروشگاه زنجیره ای اتکا یکی از قدیمی ترین و بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای کشور است که بالای 1000 شعبه در کل کشور و در شهرهای بزرگ می باشد.

فروش اقساطی تلویزیون
فروش اقساطی تلویزیون

پس شما می توانید براحتی با مراجعه به هر کدام از شعبات اتکا و با داشتن کارت حکمت، خرید اقساطی تلویزیون از اتکا داشته باشید.

با توجه به اینکه سازمان اتکا مجری اصلی طرح حکمت کارت است و به خیلی از شرکت ها تحت شرایطی امتیاز فروش اقساطی به دارندگان این کارت های ارائه کرده است پس شما علاوه بر خود اتکا می توانید از دیگر فروشگاه های تحت قرارداد با این مجموعه نیز با همان شرایط خرید اقساطی تلویزیون و دیگر اجناس را داشته باشید.

خرید اقساطی تلویزیون از اتکا به صورت آنلاین

فروشگاه اتکا داری سایت یا فروشگاه اینترنتی آنلاین نیست ولی با مجموعه های مختلفی همکاری می کند که شما به صورت مستقیم می توانید از آن خرید کنید یا از طریق شرکای تجاری که مجموعه اتکا دارد خرید خود را انجام دهید.

فروش اقساطی تلویزیون
فروش اقساطی تلویزیون

سازمان اتکا به شرکت های خاصی که توانایی ارائه خدمات تحت نظر مجموعه اتکا را داشته باشند مجوز فروش اقساطی اجناس را داده است فروشگاه های اینترنتی مختلفی وجود دارند که زیر نظر این سازمان به دارندگان حکمت کارت خدمت ارائه می کنند.

پس شما می توانید به راحتی از داخل منزل از هر کدام از فروشگاه های اینترنتی تحت قرارداد با سازمان اتکا به صورت آنلاین خرید اقساطی تلویزیون و یا دیگر اقلام را داشته باشید.

جهت خرید اقساطی تلویزیون از این قسمت اقدام نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون
خرید اقساطی تلویزیون

2 نظر در “روش های خرید اقساطی تلویزیون از اتکا

  1. پیمان عبدالعلی زاده گفت:

    سلام واحترام
    بنده فروشگاه لوازم خانگی در شهرستان دارم و خواهان همکاری با شرکت دنای و فروش اقساط در این شهرستان را دارم در صورت امکان لطفا اطلاع رسانی فرمایید تا درخدمت باشیم

  2. مظفری گفت:

    با سلام..من از اتکا تلویزیون ۵۸ اینچ صنام خریدم بمبلغ ۱۶میلیون و ۴۶۵ هزار تومن . بعدا” پیامک اقساط برایم ارسال شد کل مبلغ ۲۱ میلیون و ششصد هزار تومن.. یعنی برای ۳۶ ماه ۵ میلیون تومن گرفتن… اینست خدمت مفتضحانه فروشگاه زنجیره ای اتکا!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *