اخبار, بلاگ

حضور شرکت دنای در نمایشگاه لوازم خانگی 1400

نمایشگاه لوازم خانگی 1400

نمایش توانمندی‌ لوازم صوتی و تصویری دنای در عرصه داخلی و بین‌المللی

نمایندگان حوزه لوازم صوتی و تصویری ایران با حضور در نمایشگاه لوازم خانگی دستاوردها و توانمندی‌های خود را به فعالان داخلی و  بین المللی این حوزه نشان می دهند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی 1400

به گزارش روابط عمومی مجموعه دنای، نمایشگاه لوازم خانگی با حضور کثیری از مجموعه و شرکت های داخلی و خارجی فعال در صنعت لوازم خانگی از تاریخ 25 تا 28 آذر 1400 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

ساعت بازدید و زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی 1400

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از مورخ ۲۵ الی ۲۸ آبان ماه سال ۱۴۰۰ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

تاریخ شمسی ۲۵ -۲۸ آبان

تاریخ میلادی Dec 23-26

۴ روز نمایشگاه

سه‌شنبه تا جمعه

زمان بازدید ۱۰ صبح الی ۶ عصر

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

آدرس و دسترسی به نمایشگاه بین المللی

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران و بزرگراه چمران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است.

نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درب ورودی است که درب شمالی از بزرگراه چمران و درب جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول می‌باشد.

هدف از برگزاری و حضور در نمایشگاه لوازم خانگی

علی مسگری مدیرعامل مجموعه دنای با تشریح جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه لوازم خانگی هر سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه شرکت‌های صنعت لوازم صوتی و تصویری به مشتریان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی با بیان اهمیت قرار گیری در کنار سایر همکاران تجاری در این نمایشگاه، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه بستر مناسب ایجاد ارتباط‌های جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه است تا عیار سنجی لازم در این میدان رقابتی انجام شود.

علی مسگری علاقه مندان را به بازدید از نمایشگاه دعوت و گفت: مخاطبان می‌توانند برای بازدید از این توانمندی‌ها، به غرفه ی دنای در سالن میلاد آمده و از محصولات جدید این شرکت بازدید به عمل آورند.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دنای مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *