بلاگ, مقالات

نقد و بررسی تلویزیون 43 اینچ 4K دنای

تلویزیون 43 اینچ 4K

تلویزیون 43 اینچ هوشمند دنای به عنوان یکی از تلویزیون ۴۳ اینچ هوشمند 4k خوش قیمت‌ بازار است که در بین مشتریان محبوبیت زیادی پیدا کرده‌است. این تلویزیون هوشمندی با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، امکانات زیای دارد که می‌تواند بیش از یک تلویزیون خانگی باشد.

امکان اتصال به اینترنت و انجام کلیه کارهای اینترنتی مانند چک کردن شکه‌های اجتماعی، مشاهده ویدیو، تماس تصویری، وب گردی حتی پشتیبانی از فرمت‌های  word و excel را می‌توان از جمله امکانات این تلویزیون هوشمند دانست.

خرید تلویزیون 43 اینچ 4K

امروزه تلویزیون فقط برای نگاه کردن به شبکه‌های مختلف استفاده نمی‌شود. قرار گرفتن تراشه‌های هوشمند در تلویزیون، این کالا را به یک محصول هوشمند تبدیل کرده‌است. تلویزیون 43 اینچ 4K دنای اندروید 9 را پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را چشم یک کامپیوتر در سایز بزرگ ببینید. بازی‌های مختلف را روی این تلویزیون نصب کنید و یا بدون نیاز به آنتن شبکه‌های مختلف را مشاهده کنید. این تلویزیون هوشمند رقبای زیادی در بازار دارد اما این تلویزیون خوش‌قیمت‌ترین تلویزیون ۴۳ اینچ هوشمند 4k بازار است که از این جهت هیچ رقیبی ندارد.

تلویزیون 43 اینچ 4K

مزایای تلویزیون 43 اینچ 4K دنای:

  • پشتیبانی از اندروید و امکانات زیاد
  • قیمت بسیار مناسب
  • داشتن گیرنده داخلی و عدم نیاز به گیرنده دیجیتال و آنتن
  • تصاویر با کیفیت Full HD
  • پشتیبانی از فرمت‌های ویدیویی مختلف
  • پشتبانی از wifi
  • ورودی HDMI و پورت USB
  • و…

بررسی تخصصی تلویزیون هوشمند دنای مدل K-43FSB2

روشنایی تصویر در تلویزیون 43 هوشمند دنای:

یکی از معیارهای مهم انتخاب تلویزیون، میزان روشنایی یا Brightness است. اگر همیشه در محیط تاریک تلویزیون را روشن می‌کنید شاید این معیار برای شما خیلی مهم نباشد. اما زمانی که محیط نورگیر است و تلویزیون در محیط پرنور روشن باشد میزان روشنایی اهمیت زیادی دارد. میزان روشنایی تلویزیون را معمولا با معیار نیت (nit) نمایش می‌دهند. توجه داشته باشید که پنل‌های مختلف مثل هم عمل نمی‌کنند و میزان روشنایی با توجه به نوع پنل تلویزیون قابل بررسی است. تلویزیون هوشمند دنای عملکرد بسیار خوبی از نظر میزان روشنایی دارد این تلویزیون دارای روشنایی تصویر 280 تا 330 نیت است.

تلویزیون 43 اینچ 4K

نسبت کنتراست تلویزیون 43 اینچ 4K:

نسبت کنتراست یا Contrast Ratio بطور نسبی تفاوت روشن‌ترین رنگ تا تاریک‌ترین رنگ (سفید و سیاه) را نشان می‌دهد. هرچقدر نسبت کنتراست تلویزیون بالاتر باشد، کیفیت تصویر خروجی بیشتر است. برعکس میزان روشنایی، کنتراست وقتی مهم‌تر جلوه می‌کند که در محیط تاریک به تماشا تلویزیون بنشینید. در هنگام خرید تلویزیون حتما به این معیار توجه زیادی داشته باشید. نسبت کنتراست تلویزیون هوشمند دنای 1200:1 است که باعث می‌تواند تصاویر باکیفیتی را به نمایش بگذارد.

زاویه دید گسترده در تلویزیون 43 اینچ 4K

مهم نیست تلویزیون را برای چه محیطی تهیه می‌کنید همیشه بخشی از افراد حاظر در منزل، روبروی تلویزیون نیستند و با زاویه به تلویزیون نگاه می‌کنند. بهترین زاویه برای نگاه کردن به تلویزیون از روبرو است. اما اگر تلویزیون زاویه دید گشترده‌تری داشته باشد، زمانی که با زاویه از تلویزیون نشسته باشید، کیفیت تصویری که می‌ینید افت نمی‌کند. اگر می‌خواهید تمام اعضای خانواده از نگاه کردن به تلویزیون لذت ببرند تلویزیون با زاویه دید 178 درجه مناسب شماست. تلویزیون 43 اینچ 4K دنای با زاویه دید 178 درجه تصویر باکیفیتی را به نمایش می‌گذارد.

صفحه نمایش تلویزیون 43 اینچ 4K

فناوری صفحه نمایش تلویزیون هوشمند دنای، از نوع ips یا In- plane Switching است. فناوری ips یک فناوری جدیدتر از led است. مهم‌ترین مزیت‌های پنل‌های ips می‌توان به زاویه دید بالا، کنتراست بالا، کیفیت بالای رنگ‌ها و سرعت نمایشگر اشاره کرد. اگر فضای بزرگی دارید که ممکن است همه افراد خانواده نتوانند با زاویه دید مناسب به تلویزیون نگاه کنند پنل ips شما را نجات خواهد داد. این پنل به دلیل زاویه دید بالایی که دارد باعث می‌شود کیفیت تصاویر از اطراف افت نکند.

گیرنده دیجیتال در تلویزیون 43 اینچ 4K

با تهیه یک تلویزیون هوشمند دنای نیاز به هیچ گیرنده خارجی دیگری ندارید. تلویزیون دنای با قابلیت گیرنده داخلی DVB-T2 باعث صرفه‌جویی در هزینه می‌شود و نیازی به گیرنده خارجی یا آنتن ندارید. استفاده از آنتن بخصوص در خانه‌های آپارتمانی یکی از مشکلات تلویزیون‌های قدیمی است.

تلویزیون ۴۳ اینچ هوشمند 4k

تلویزیون Full HD

حتما اصطلاح رزولوشن Resolution را شنیده‌اید. عدد رزولوشون نشان دهنده تعداد پیکسل‌های روی صفحه نمایش است. هرچقدر عدد رزولوشن بالاتر باشد کیفیت تصویر تلویزیون هم بالاتر است. تلویزیون هوشمند دنای رزولوشن  1080 * 1920 پیکسل است که به این عدد از تعداد پیکسل‌ها Full HD گفته می‌شود.

سایر امکانات تلویزیون هوشمند دنای

  • پشتیبانی کامل از فرمت‌های ویدیویی
  • ورودی HDMI
  • پورت USB
  • سرویس WIFI
  • قابلیت ضبط برنامه‌های گذشته
  • پشتیبانی از صدای چند بعدی
  • سیستم صوتی قوی
  • مرورگر وب
  • قابلیت نصب بازی
  • هدفون

قیمت تلویزیون 43 اینچ 4K دنای

خیلی روی قیمت تلویزیون 43 اینچ 4K وقتتان را تلف نکنید. تلویزیون 43 اینچ 4K دنای یکی از خوش قیمت‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است. اگر بخواهید یک برند خارجی با همین امکانات را تهیه کنید گاها تا دو برابر قیمت تلویزیون هوشمند دنای را باید برای آن بپردازید. تلویزیون 43 اینچ 4K دنای باوجود امکانات و کیفیت بالایی که ارائه می‌دهد قیمتی مناسب برای تمام خانواده‌های ایرانی دارد که هر خانواده ایرانی بتواند یک تلویزیون و تصویر باکیفیت در منزل داشته باشد. برای مشاهده قیمت این تلویزیون هوشمند وارد فروشگاه دناکالا شوید.

18 ماه گارانتی از تاریخ تولید و 60 ماه خدمات پس از فروش

اگر هنوز برای خرید تلویزیون هوشمند دنای شک دارید احتمالا با دیدن این تیتر در انتخاب خود مطمئن‌تر شده‌اید. بله تلویزیون دنای 18 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش دارد که می‌تواند خیالتان را از بابت خرید این محصول راحت کند. پشتیبانی قوی این برند یکی از نقاط قوتی است که در کمتر شرکتی پیدا می‌کنید. برای ثبت گارانتی و یا مشاهده خدمات پس از فروش دنای وارد سایت مرکز خدمات دنا سرویس شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *