اخبار, بلاگ

خرید اقساطی تلویزیون با بهین کارت سپه

لیست فروشگاه های بهین کارت سپه

دنای در لیست فروشگاه های بهین کارت سپه قرار گرفت

فروشگاه مرکزی شرکت مهرمینا الکترونیک (دنای) در لیست فروشگاه های بهین کارت سپه تهران قرار گرفت و بزودی متقاضیان دارای بهین کارت می توانند انواع تلویزیون، اسپیکرهای خانگی برند دنای را در فروشگاه مرکزی این برند واقع در خیابان جمهوری، مابین ولیعصر و حافظ، بعد کوچه یغما، پاساژ مستوفی زاده را با این کارت تهیه کنند و اقساط آن را به بانک پرداخت کنند.

بهین کارت سپه چیست؟

بهین کارت سپه درواقع هزینه خرید لوازم‌خانگی موردنیازتان را به‌صورت نقدی در قالب تسهیلات پرداخت می‌کند و شما باید طی مدت‌زمان تعیین‌شده، پول لوازم‌خانگی خریداری‌شده را به‌صورت اقساطی به بانک بپردازید. نکته مهم اینکه این تسهیلات تنها در قبال خرید لوازم‌خانگی ایرانی از شرکت‌ها و نمایندگی‌های طرف قرارداد با بانک سپه قابل پرداخت خواهد بود.

شرح محصول بهین کارت سپه

بانک سپه به منظور حمایت از تولید ملی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی کشور، افزایش میزان رضایت مشتریان فعلی بانک  و برآورده کردن نیازهای واقعی خود اقدام به ارائه محصولی به نام “بهین کارت سپه” نموده است.

بهین کارت سپه، ابزار اعتباری جهت برقراری ارتباط مالی بین بانک و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داخلی و همچنین پاسخ دهی همزمان به نیاز های تسهیلاتی مشتریان بانک می باشد.

بهین کارت سپه

ویژگی‌های بهین کارت سپه:

  • سقف اعتبار کارت 500 میلیون ریال
  • نرخ 18 درصد
  • مدت بازپرداخت اعتبار 36 ماه
  • فاقد آبونمان (برخلاف کارتهای اعتباری)
  • اعتبار کارت یکساله

این کارت‌ها صرفاً بر روی دستگاه‌های کارتخوان ویژه این طرح که قبلاً توسط بانک سپه در فروشگاه‌ها/ نمایندگی‌های تولیدکنندگان و عرضه کنندگان طرف قرارداد با بانک نصب شده‌اند، قابل استفاده می‌باشند.

سقف تسهیلات: 50 میلیون

سقف تسهیلات خرید لوازم‌خانگی ایرانی بانک سپه که در قالب بهین کارت به متقاضیان پرداخت می‌شود، 50 میلیون تومان تعیین‌شده است. متقاضیان می‌توانند بر اساس میزان نیاز خود برای خرید لوازم‌خانگی، درخواست تسهیلات بدهند و بعد از دریافت بهین کارت سپه، نسبت به خرید لوازم موردنیاز خود اقدام کنند. دارنده بهین کارت سپه می‌تواند ظرف مدت یک سال از میزان اعتبار شارژ شده در کارت استفاده کنند.

کارمزد و مدت‌زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات بهین کارت

تسهیلات خرید لوازم‌خانگی ایرانی بهین کارت سپه با نرخ سود سالیانه 18 درصد پرداخت می‌شود. طبق اعلام بانک سپه بهین کارت سپه برخلاف سایر کارت‌های اعتباری، فاقد آبونمان است و هزینه‌ای بابت این موضوع از مشتریان دریافت نخواهد کرد. سقف بازپرداخت اقساط بهین کارت، 36 ماه تعیین‌شده است که تعداد آن به انتخاب متقاضی خواهد بود.

شرایط دریافت بهین کارت بانک سپه

برای دریافت بهین کارت سپه ابتدا باید در نزد شعبه‌های بانک سپه دارای حساب باشید. سپس توسط بانک سوابق تان بررسی می‌شود که در گذشته چک برگشتی یا قسط معوق نداشته باشید یا به عبارتی از خوش حسابی لازم برخوردار باشید. همچنین نکته مهم این طرح این است که برخلاف سایر کارت‌های اعتباری فاقد آبونمان است. همچنین این کارت دارای اعتبار یکساله است.

نحوه خرید اقساطی تلویزیون با بهین کارت سپه

علاقه مندان دارای بهین کارت سپه، برای خرید تلویزیون و دیگر محصولات دنای می توانند به فروشگاه مرکزی دنای واقع در خیابان جمهوری مراجعه کرده و در مرحله بعدی کالا موردنظر خود را انتخاب و در نهایت با توجه به میزان اعتبار بهین کارت خود اقدام به خرید تلویزیون خود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *