اخبار, بلاگ, مقالات

رونمایی از اسپیکر دیجی دار دنای

شرکت دنای در راستای نیاز و تقاضای مخاطبان خود از سری جدید اسپیکر دیجی دار خود رونمایی کرد.

این محصول که با نام اختصاری 3080DJ1 روانه بازار شد در کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی اشتهارد تولید شده است. اسپیکر دیجی دار دنای طراحی منحصر به دارد که در زیر می توانید عکس این محصول را مشاهده کنید.

اسپیکر دیجی دار

مشخصات و قابلیت های اسپیکر دیجی دار دنای:

طراحی زیبا و جذاب: از ویژی بارز این محصول طراحی زیبای این محصول است که می تواند جلوه ای خارق العاده ای به دیزاین منزلتان بدهد.

رقص نور متنوع و پرنور: ویژی بعدی اسپیکر دیجی دار/ رقص نور متنوع و متفاوت این دستگاه است که باعث زیباتر و پرانرژی شدن جشن ها و میهمانی تان می شود.

اسپیکر دیجی دار

قدرت صدا: قدرت صدای واقعی اسپیکر دیجی دار 3080 دنای 160 وات RMS واقعی است که برای تولید این صدا از 6 تا ساب وور 8 اینچی و دو تا توئیتر یک اینچی استفاده شده است.

وکال رمیور: از اصلی ترین قابلیت های این دستگاه می توان به قابلیت وکال ریمور اشاره کرد که در اسپیکر دیجی دار دنای قرار داده شده است.

پنل دیجی دار: پنل دیجی دار این دستگاه با طراحی و رقص نور که در آن تعبیه شده است از جذاب ترین بخش این اسپیکر دیجی دار است.

اسپیکر دیجی دار

علاوه بر قابلیت های منحصر به فرد اشاره شده در بالا برای این دستگاه/ ویژی های بسیار زیاد دیگری این دستگاه دارد که در بخش اسپیکر دیجی دار دنای در بخش محصولات سایت دنای می توانید مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات و قیمت و خرید اسپیکر دیجی دار مدل 3080 دنای به سایت دناکالا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *