بلاگ, مقالات

بهترین تلویزیون ایرانی

بهترین تلویزیون ایرانی

بهترین تلویزیون ایرانی 2022

انتخاب تلویزیون یکی از سخت‌ترین مراحل خرید لوازم خانه است. قیمت نسبتا بالای تلویزیون و مدل‌های متنوع باعث می‌شود فرایند انتخاب تلویزیون از تصمیمات پیچیده و مهم هر خانه‌ای محسوب شود. اگر سری به بازار لوازم خانگی زده باشید، با دنیای متنوعی از تلویزیون‌های داخلی و خارجی روبرو خواهید شد که هرکدام ادعای بهترین بودن دارند.

اما باید بدانیم که این برندها و مدل‌های مختلف دقیقا با چه معیاری بهترین هستند؟ اگر به دنبال خرید تلویزیون هستید و شما هم با سوالاتی مانند بهترین برند تلویزیون در ایران چیست؟ یا تلویزیون ایرانی چی بخرم و یا چه عواملی بر قیمت تلویزیون تاثیرگذار هستند درگیر هستید، این مقاله را دنبال کنید تا جواب سوالاتتان را بصورت کامل پیدا کنید.

بهترین تلویزیون ایرانی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تلویزیون

با نگاهی به بازار متوجه خواهیم شد که در هر رنج قیمتی چندین مدل و برند مختلف حضور دارند. اما این تفاوت قیمت از چه عواملی نشات می‌گیرد؟ کیفیت و قابلیت‌های تلویزیون مهم‌ترین عامل افزایش یا کاهش قیمت تلویزیون است.

هرچقدر کیفیت اجزای مختلف یک تلویزیون بالاتر باشد و امکانات بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار دهد قیمت تلویزیون بیشتر است. نوع صفحه نمایش، رزولوشن، پشتیبانی از فرمت‌های مختلف عکس و ویدیو، پورت‌های USB، پشتیبانی از WIFI و… از عوامل تاثیرگذار هستند.

ابعاد تلویزیون یکی دیگر از عوامل تغییر قیمت است. طبیعتا هرچقدر تلویزیون بزرگتر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد. همچنین نوسانات ارزی هم می‌تواند باعث تغییر قیمت یک تلویزیون شود. مجموعه این عوامل باعث شده که انتخاب یک تلویزیون در بازار کمی سخت باشد:

  • تکنولوژی و امکانات تلویزیون
  • کیفیت تلویزیون
  • نرخ دلار
  • گارانتی
  • برند تلویزیون
  • ابعاد تلویزیون
  • سیاست‌های اقتصادی کشور و سیاست‌های فروش فروشگاه‌ها

بهترین تلویزیون ایرانی

تلویزیون ایرانی یا تلویزیون خارجی

شاید اگر این سوال را چند سال پیش مطرح می‌کردیم پاسخ تلویزیون خارجی بود. اما با افزایش نرخ دلار و وجود تحریم‌های مختلف خرید تلویزیون خارجی کمی سخت و پر ریسک شد. تولیدکنندگان داخلی از این فرصت استفاده کرده و با افزایش کیفیت ساخت و همچنین ارائه پشتیبانی و گارانتی مناسب خود را به برندهای مطرح دنیا نزدیک کرده‌اند.

به همین دلیل امروزه خرید تلویزین ایرانی علاوه بر گارانتی و اطمینان بالا، از نظر اقتصادی هم بسیار مقرون بصرفه‌تر است. به عنوان مثال قیمت تلویزیون 55 اینج هوشمند دنای مدل K-55FSL2 تقریبا نصف قیمت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ و تلویزیون 55 اینچ ال جی است. این در شرایطی است که امکانات تلویزیون دنای چیزی از برندهای فوق کم ندارد و همچنین گارانتی شرکت دنای ریسک خرید را بسیار کمتر می‌کند.

خرید اقساطی تلویزیون
خرید اقساطی تلویزیون

قیمت تلویزیون ایرانی

آیا قیمت پایینتر محصولات ایرانی به دلیل کیفیت پایین‌تر این محصولات است؟ اگر کمی با انصاف به محصولات ایرانی نگاه کنیم جواب این سوال منفی است. اگر بگوییم برندهای ایرانی کیفیت بیشتری از برندهای خارجی دارند شاید کمی اغراق باشد. اما به جرات می‌توان گفت که با توجه به قیمت و کیفیت برندهای ایرانی انتخاب بسیار بهتری هستند.

کیفیت تلویزیون‌های ایرانی نزدیک به برندهای مطرح خارجی بازار است با این تفاوت که قیمت بسیار مناسب‌تری دارند. دلیل قیمت بالاتر برندهای مطرح دنیا بیشتر از اینکه تابع کیفیت باشد، به دلیل شرایط دلار، هزینه‌های واردات و البته به دلیل برند و نام کمپانی است. این درحالیست که شرکت‌های داخلی با تکیه بر توان نیروهای داخل کشور و تکنولوژی روز دنیا توانسته‌اند محصولاتی را تولید کنند که اگر روی آن نام یک برند خارجی بود، با قیمت دو برابری در بازار به فروش می‌رسید.

بهترین برند تلویزیون در ایران

با توجه به شرایط اقتصادی خاص کشور ما و ریسک خروج برندهای مطرح خارجی (از نظر قطعات، تعمیرات و گارانتی) تولیدکنندگان داخلی حجم قابل توجهی از سهم بازار تلویزیون ایران را به دست گرفته‌اند. امروزه نگاه مردم ایران به برندهای ایرانی متفاوت است چرا که کیفیت این محصولات جای بحث ندارد.

نزدیک به یک دهه تجربه شرکت دنای، برند دنای را به برندی قابل اعتماد تبدیل کرده تا مشتریان تلویزیون ایرانی به راستی “حس کیفیت برتر” را با تلویزیون دنای تجربه کنند. کیفیت بالا، قیمت مناسب و گارانتی شرکت دنای در تلویزیون دنای مهم‌ترین معیارهای انتخاب برند دنای هستند. بنابراین اگر سوال شما این است که “تلویزیون ایرانی چی بخرم؟” یا به دنبال خرید تلویزیون ارزان هستید تنها و بهترین انتخاب شما، تلویزیون دنای خواهد بود.

مزیت تلویزیون ایرانی دنای

  • کیفیت بالا مطابق با برندهای مطرح دنیا
  • امکانات کامل
  • قیمت بسیار مناسب
  • گارانتی کامل و قابل اعتماد
  • دسترسی به قطعات
  • دسترسی به دفتر فروش و کارخانه دنای
بهترین برند تلویزیون در ایران

درباره برند دنای

شرکت مهر مینا الکترونیک(سهامی خاص)، از اولین تولیدکنندگان صنعت لوازم صوتی تصویری است. این شرکت در سال 91 تاسیس شد و فعالیت خود را با برند دنای و با شعار حس برتر کیفیت شروع کرد. کارخانه اول دنای در سال 93 به مساحت 2400 متر و کارخانه دوم دنای در سال 95 به مساحت 4800 متر تاسیس شد.

در سال 98 دنای موفق به کسب فناوری تولید تلویزیون شد و توانست تلویزیون‌های خود را با تکنولوژی روز دنیا در سایزهای مختلف و با کیفیت تصویر بالا تولید کند که این امر دنای را در بین بزرگترین برندهای تلویزیونی قرار داد.

درحال حاضر شرکت مهر مینا الکترنیک در زمینه‌های تولید تلویزیون، تولید اسپیکر، گیرنده‌های دیجیتال، تولید لامپ‌های ال ای دی و خدماتی مانند خدمات مونتاژ، تزریق پلاستیک، پرس ضربه‌ای و… مشغول فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *