اخبار, بلاگ

دنای، سالگرد تاسیس خود را با رونمایی از خط تولید محصول جدید جشن گرفت

شرکت مهر مینا الکترونیک از محصول جدید خود رونمایی کرد

شرکت مهر مینا الکترونیک با برند دنای که در اول مرداد 1391 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده بود امروز همزمان با سالگرد تاسیس خود، از خط تولید محصول جدید خود رونمایی کرد.

این محصول جدید، پخش خودرو ایرانی است که بیشتر بخش های آن از طراحی تا کلیه فرایندهای تولید آن در داخل کارخانه مهر مینا الکترونیک انجام شده و به زودی روانه بازار خواهد شد.

در تولید پخش خودرو دنای از بهترین متریال ها و تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده و از نظر کیفیت قادر به رقابت با برندهای جهانی است. شرکت مهرمینا الکترونیک جزو چند شرکت برتر داخلی است که موفق به تولید محصول «پخش خودرو» شده که در کلاس برندهای جهانی است.

پخش خودروی دنای در مرحله اول در چهار مدل، که دو مدل آن پنل جدا و دو مدل دیگر پنل ثابت تولید شده که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش پخش خودرو سایت دنای مراجعه نمایید.

شایان ذکر است شرکت مهرمینا الکترونیک این خط تولید جدید را با ظرفیت حداقل 20 هزار عدد تولید در ماه راه اندازی کرده است. بزودی اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه خواهد شد.

شرکت مهرمینا الکترونیک در 10 سال سابقه فعالیت خود توانسته در چهار حوزه تولید تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط خودرو با نیاز سنجی به موقع و فراهم کردن تکنولوژی لازم با موفقیت ورود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *