اخبار, بلاگ, مقالات

جدیدترین اسپیکر خانگی کدامند؟

جدیدترین اسپیکر خانگی

اسپیکر خانگی جدید دنای کدام مدل ها هستند؟

دریای تولیدات باند خانگی جدید، پرجوش و خروش است و هر برندی که بخواهد در این دریا باشد، باید کشتی قدرتمندی داشته باشد. دنای، همیشه تلاش کرده است تا با تازه‌ترین فناوریها و محصولات در جدیدترین اسپیکر خانگی، همچون دریانوردی ماهر، این دریای خروشان را فتح کند. در این دریانوردی همراه ما باشید تا با صدای مرغهای دریایی و گرمای آفتاب، به دیدن محصولات جدید برویم.

جدیدترین اسپیکر خانگی

پس از حدود 11 سال فعالیت در عرصه‌ی لوازم صوتی و تصویری، به ویژه اسپیکر خانگی جدید، دنای با تازه‎‌ترین محصولات خود، رخ تازه‌ای به بازار اسپیکرهای ایستاده داده است. محصولاتی که فناوری جدید، طراحی ویژه و امکانات کامل، از ویژگیهای مثبت آنها بوده و در کنار آنها، قیمت به صرفه، ترکیبی خواستنی از آنچه خریداران مدنظرشان است، فراهم می‌کنند.

اگر بخواهیم از جدیدترین اسپیکر خانگی و البته پرطرفدارترینهای دنای را نام ببریم، مدلهای زیر، در صف اول جای دارند:

جدیدترین اسپیکر خانگی دنای:

اسپیکر دیجی دار
اسپیکر دیجی دار

1. اسپیکر دیجی دار: دیجی4

در لیست رتبه‌داران بهترین اسپیکر دیجی دار، یکی از مقامهای بالا به همین اسپیکر اختصاص دارد. می‌توان به DE-DA3010DJ4 اشاره کرد. این مدل، یک پنل دی‌جی حرفه‌ای دارد که امکانات صوتی فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد.

باند دیجی دار
باند دیجی دار

اگر تنها یک نمونه از کارکردهای این پنل را نام ببریم، باید بگوییم که با کمک دکمه‌ی mode، می‌توان موسیقی را به تنظیمات خاص سبکهایی مانند جز و… تبدیل کرد. از پنل حرفه‌ای آن که بگذریم، این مدل 6 ساب‌ووفر 10 اینچی و 2 سوپر توییتر 1 اینچی دارد.

دو مورد از قابلیتهای آن، ووکال ریموور و کارائوکه هستند. جنس و رنگ بدنه‌ی آن ام‌دی‌اف مشکی بوده و رینگ این اسپیکر نیز، مشکی است که با رقص نور RGB آن در هنگام پخش موسیقی، زیبایی چشم‌نوازی ایجاد می‌کند.

دنای-اسپیکر دیجی3
جدیدترین اسپیکر دیجی دار

2. اسپیکر دیجی دار: دیجی3

می‌پردازیم به دیگر مدل اسپیکر دیجی دار دنای. اسپیکر DE-DA2012DJ3، با 4 ساب‌ووفر 12 اینچی، 2 سوپر توییتر یک اینچی و پل دی‌جی پرطرفدار آن، یکی از کاملترین و کاراترین اسپیکرهای خانگی بازار است که در کنار این مزایا، قیمت را نیز به صرفه نگه داشته تا خریداران عزیز از جهات مختلف، از این محصول رضایت داشته باشند.

قدرت صدای این اسپیکر دی‌ جی دار، 160 RMS واقعی است و با پورتهای پرکاربردش از جمله پورتهای کواکسیال و اپتیکال، همراه خوبی در مهمانیهای شما خواهد بود. پس اگر به دنبال یک اسپیکر خانگی جدید هستید، معطل نکنید.

اسپیکر دیجی 2 دنای
جدیدترین اسپیکر باند دار

3. اسپیکر دیجی دار: دیجی2

سومین یار اسپیکرهای دی‌جی دار دنای، مدل DE-DA3010DJ2 است. این مدل اسپیکر ایستاده، 160 RMS  واقعی قدرت صدا دارد. 6 ساب‌ووفر 10 اینچی و چهار سوپرتوییتر 3 اینچی، دیگر ارکان صدای پرقدرت آن را تشکیل می‌دهند.

میکروفون بیسیم و پورتهایی مانند TF-card، AUX و USB از قابلیتهای دیگر این اسپیکر خانگی جدید هستند. ووکال ریممور و کارائوکه هم که جزء جدانشدنی اسپیکری است که می‌خواهد در زمره‌ی بهترین اسپیکر دیجی دار قرار بگیرد.

رقص نور این اسپیکر ایستاده، فضا را مانند یک جشن رویایی، رنگی و زیبا می‌کند.

اسپیکر دنای-زاگرس
جدیدترین باند خانگی

4. باند خانگی: زاگرس

کمی برگردیم به درس جغرافی دبستان و یادی کنیم از رشته کوههای زاگرس در غرب ایران و بلوطهای زیبایش. ما در دنای، بخاطر علاقه‌ای که به کشورمان و طبیعت زیبایش داریم، گاه نامهای آن را بر محصولات می‌گذاریم. این اسپیکری که به نام زاگرس (ZAGROSS310) عرضه شده، 6 ساب‌ووفر ده اینچی، دو میدرنج 4 اینچی و دو توییتر 1 اینچی دارد.

قدرت صدای این اسپیکر 240 وات است. نمایشگر LED digital display دارد و به رنگ مشکی عرضه می‌شود.

نکته‌ای که این اسپیکر را از بقیه متمایز می‌کند، طراحی اختصاصی آن است.

باند خانگی زیگما

5. باند خانگی: زیگما

می‌پردازیم به اسپیکر زیگما، یکی دیگر از مدلهایی که همچون زاگرس، بر سادگی و زیبایی در طراحی آن تاکید شده است.

باند خانگی
باند خانگی

اسپیکر ZIGMA310، قدرت صدای 240 وات دارد و این قدرت را از شش ساب‌ووفر 10 اینچی، دو میدرنج 4 اینچی و دو توییتر یک اینچی می‌گیرد. رنگ بدنه‌ی آن مشکی است و رقص نور RGB دارد. از ورودیهای آن ورودیهای اتصال AUX و USB و TF-card هستند و البته که کواکسیال و اپتیکال هم برای آن منظور شده است.

اسپیکر دنای مدل سبلان
اسپیکر خانگی جدید

6. اسپیکر خانگی: سبلان

این مدل، به نام یکی دیگر از کوه‌های مرتفع کشورمان نامگذاری شده است. کوه سبلان در اردبیل واقع شده و سومین کوه مرتفع ایران است.

جنس بدنه‌ی اسپیکر SABALAN310، ام‌دی‌اف بوده و در رنگهای سفید، مشکی تولید شده است. رنگهای رینگ رقص نور آن، رزگلد، نقره‌ای و طلایی هستند. اسپیکر سبلان، 6 ساب‌ووفر 10 اینچی، 2 میدرنج 6.5 اینچی و 2 توییتر 1 اینچی دارد و قدرت صدای آن، 160 RMS واقعی است.

اسپیکر خانگی رقص نور دار
اسپیکر خانگی رقص نور دار

USB، TF-card، AUX، میکروفون باسیم، شارژ موبایل، اپتیکال و کواکسیال، ورودیهای این اسپیکر هستند. از امکانات ویژه‌ی این اسپیکر، کارائوکه است که با کمک میکروفون بی‌سیمی که همراه دستگاه در اختیار خریدار قرار می‌گیرد، هنرنمایی را برای کاربر میسر می‌کند.

نکته‌ی قابل توجه در این مدل اسپیکر خانگی این است که دو رنگ سفید و مشکی آن، طرفدارن زیادی در بازار دارد و از پرفروشترین مدلهای دنای هستند.

اسپیکر دنای مدل سبلان
یاند خانگی سفید

برای خرید این اسپیکرها به سایت ما، به آدرس دناکالا سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *