بلاگ, مقالات

مرکز فروش اسپیکر خانگی در تهران کجاست

اسپیکر خانگی

تعریف باند یا اسپیکر خانگی

امروزه اسپیکرهای خانگی جایگاه خود را درون خانه ها در کنار تلویزیون های هوشمند به خوبی پیدا کرده ­اند. اسپیکر خانگی، یک سیستم صوتی است که برای کاربرد در فضای داخلی منزل طراحی و ارائه می‌شود.

در این مقاله قصد داریم مرکز فروش اسپیکر خانگی در تهران را معرفی کنیم برای شناخت مهمترین مرکز فروش اسپیکر خانگی در تهران با ما همراه باشید.

اسپیکر خانگی
اسپیکر خانگی

 

مرکز فروش اسپیکر خانگی در تهران

تهران در حال حاضر شامل بزرگترین بازار باندهای خانگی در ایران میباشد، از جمله مهمترین مرکز فروش اسپیکر خانگی در تهران می توان به بازار خیابان جمهوری، خیابان ایران و سه راه امین حضور اشاره کرد.

این سه تا خیابان در حال حاضر به بورس اسپیکر و باند خانگی معروف هستند که تنوع بسیار بالایی از اسپیکر های ساده، رقص نور دار و دیجی دار را شما می توانید در آن پیدا کنید.

برند دنای یکی از برترین تولیدکننده باند و اسپیکر خانگی در ایران است که شما برای دیدن محصولات و خرید آن به صورت آنلاین و حضوری می توانید اقدام کنید.

باند دیجی دار
باند دیجی دار

 

سایت دناکالا: جهت خرید تکی محصولات دنای شما می توانید به صورت آنلاین از سایت دناکالا خرید انجام دهید.

خرید تکی از فروشگاه دناکالا در خیابان جمهوری و خیابان ایران: جهت خرید تکی محصولات دنای به صورت حضوری می توانید به فروشگاه این شرکت در خیابان جمهوری، مابین پل حافظ و ولیعصر، پاساژ مستوفی زاده، آخر پاساژ و فروشگاه دنای (ابهری) یا به خیابان ایران، فروشگاه آقای بابایی روبروی کوچه گوته مراجعه نمایید.

فروش عمده اسپیکر خانگی دنای در تهران

خرید عمده باند خانگی دنای ویژه همکاران در سراسر کشور: جهت خرید عمده باند خانگی دنای شما می توانید با شماره دفتر مرکزی در تهران تماس گرفته و بعد از ارسال مدارک و اعتبار سنجی، خرید عمده اسپیکر خانگی دنای را داشته باشید.

 

 

باند خانگی
باند خانگی

فروشگاه های اصلی دنای در جمهوری و خیابان ایران

فروشگاه مرکزی شماره 1 دنای واقع در خیابان جمهوری، مابین ولیعصر و پل حافظ، پاساژ مستوفی زاده پلاک 115، فروشگاه ابهری.

فروشگاه مرکزی شماره 2 دنای واقع در بازار لوازم خانگی سه راه امین حضور، فروشگاه بابایی.

باند خانگی
باند خانگی

 

فروش عمده اسپیکر در تهران

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش بهترین اسپیکر خانگی در مدل های مختلف و قیمت های متفاوت به صورت عمده، میتوانید با کارشناسان فروش دنای با شماره 02167347 داخلی 1 ارتباط برقرار کنید.

 

اسپیکر دیجی دار
باند دیجی دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *